TULEVAISUUSKOMISSIO

Jäsenmäärämme on laskusuuntainen ja joissakin alaosastoissa toiminta osoittaa hiipumisen merkkejä. Näistä ajanmerkeistä huolestuneena hallitus asetti 24.10.2017 kokouksessaan tulevaisuuskomission, jonka tehtäväksi annettiin kartoittaa nykytilanne ja havaitut ongelmat, sekä tehdä toimenpide-ehdotuksia asiantilan korjaamisesksi. Komission raportin tulisi olla hallituksen käsiteltävänä jo helmikuun kokouksessa.

Tulevaisuuskomission jäsenet ovat Maija Kankainen Helsingin alaosastosta, Kari Heininen Rajamaäen alaosastosta, Tauno Miettinen Etelä-Karjalan alaosastosta ja Eeva Poutanen Kouvolan alaosastosta. Komission puheenjohtaja on Pentti Kulla Tampereen alaosastosta. ATK-konsultaatiota antaa Jorma Peltola.

Komissio tekee laajan jäsenkyselyn kentän mielipiteistä. Jäsenet saavat sähköpostia, jossa on linkki oheiseen lomakkeeseen. Sellaiset jäsenet, joilla ei ole sähköpostia saavat kyselyn kirjepostina. Perhejäsenet voivat käyttää omaan vastaukseensa samaa linkkiä.

Olisi erittäin toivottavaa, että mahdollisimman moni vastaisi kyselyyn. Asia on vakava ja huoli yhteinen.

Kyösti

Palautteet ja aloitteet

Yleinen palautelomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.